trying hard not to have pre-conceive ideas.... trying hard not to assumpt.... trying hard to hold on to deep sincere beliefs....

Thursday, December 30, 2010

HARI BERJIMBA BERSAMA....

nih Qurratu Aisyah... anak buah saya.. hehe...

nih cik nor... mak saya...

nih adik saya dan kak ipar saya mama kepada aisyah...
sibuk memilih rantai... seronok tul jadik menantu abah nih.. bukan anak2 je dapat..
sekali ngn menantu pun dapat... luv u la abah... cik nor also...

nih tpon yang ila pilih... X3.. tuk saya x boleh...
sbb saya xmo talipon saya mau moto... huhuhu...

ha penat tokey nih layan kerenah kitorg... tapi berbaloi la..
sebab kitorg membeli 4 talipon... masyuk...

nih lovely couple... en. abah dan cik nor...
luv both of u sgt... bertimbun2...

nih adik lelaki saya.. muammar gadaffi.. ada kwn dia panggil dia dafi.. haishhh..
geli geleman saya... tu kakak ipar saya...

nih meal saya.. sbb xde org nk amik gambar saya... saya wakilkan meal ni je dah la..
hehehe.... sos black paper itu sedap sgt...

No comments: