trying hard not to have pre-conceive ideas.... trying hard not to assumpt.... trying hard to hold on to deep sincere beliefs....

Saturday, July 9, 2011

ECAH DEMAM PANAS


:face13::face13::face13: rini satu perasaan baru dalam hidup saya.. pertama kali nye.. budak kecik yg pintar seperti saya.. dan yang sgt saya sayang..huhu Qurratu Aisyah...



:125::125::125::125::125::125::125::125::125:

ecah awak sangat buat cik adik sakit jantung... ecah ni sgt comel(bag
i saya) huhu.. dia selalu buat2 pengsan ngn acik.. tapi tadi memang bebetul pengsan dia... tadi ecah request nak mkn KFC.. acik pon bawak la.. masa kat KFC tu ecah siap bgtau kat makngah belah mak dia.. "angah ecah demam" selang berapa saat je dia kejang.. acik memang sgt panik... terus acik suh budak keje KFC tu buh ais kat pala dia... tapi acik xleh tengok ecah sakit camtu acik terus lari g kinik sebelah KFC nih.. tapi doc tu xmo buat apa2 dia suh acik bawak ecah g spital... acik pecut lelaju.. sebab acik nak ecah selamat.. walaupon keadaan masa tu x selamat.. maafkan acik ecah..
uwaaaa.. acik sayang ecah la....

:128::128::128:

sampai je kat spital acik lari laju2 bawak ecah masuk kat emergency room... cecepat acik carik doktor... masa tu ecah dah pucat.. tapi masa otw to hospital ecah dah lembik... masa tu dalam pala acik.. Ya Allah jangan la kau duga aku dengan dugaan yang maha hebat ni... acik doa byk2 tapi masa tu pon dah pucat jugak.. tangan dah gigil.. sbb acik sayang ecah... ok sambung balik masa kat spital... doktor kasi oksigen kat ecah... cucuk tangan ecah amik darah...



:face53::face53::face53:

lepas amik darah.. doc kata ecah kena tahan wad... adoi sedey nye acik... acik cecepat tpon atok, tpon mama ecah...

sayunye hati saya tengok ecah camni.. acik xde kawan gaduh la.. ecah cecepat baik eh.. acik windu ecah.... acik doakan ecah cecepat sihat.. nanti acik bawak ecah nek :102: eh..

No comments: